Online marketing

Az online marketing valójában az internetes marketing, azaz olyan módszerek használata, melyek segítségével az internetről lehet ügyfeleket szerezni.

Az online marketing működik

Sok tévhit kapcsolódott az online marketinghez, de mára mindez letisztult, és átlátható módszertan mentén haladva előre jósolható, utólag pedig mérhető eredményeket kapunk.
Működik, és marketing szakembereink egyre nagyobb hatékonysággal dolgoznak a olyan módszerekkel, mint a webanalitika, keresőmarketing, online sajtóközlemények, banner hirdetések, email marketing linkajánlások, vagy az AdWords hirdetések.

Mivel dolgozunk?

        • Keresőmarketing

        • Linkajánlások

        • Keresőoptimalizált szövegírás

        • Hírlevél marketing

Hogyan dolgozunk?

Az online marketing folyamat egy komplett marketing stratégia kidolgozásával kell kezdődjön. Az üzleti célok, és a piaci környezettől függően alakítjuk ki a stratégiát, és határozzuk meg az eszközöket.
Rendbe tesszük honlapja tartalmát, külalakját látogatóbaráttá, belsejét keresőoptimalizáltá alakítjuk. Ezek az alapok után kezdődik a folyamatos gondozás, hogy hétről hétre jobb eredményeket érhessünk el.

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és kérje ingyenes konzultációnkat, ahol személyesen vázoljuk fel lehetőségeit!

 

 

 

 

Keresőoptimalizálás, keresőmarketing

Keresőoptimalizálás szempontjából minden esetben akkor járunk a legjobban, ha minél szélesebb kulcsszólistát tudunk lefedni. Ez azt jelenti, hogy nem egy-egy kulcsszóra optimalizáljuk az oldalt, hanem a kulcsszavak szinonimáira is. A célunk tehát nem pár kulcsszóra megszerezni az első helyek egyikét, hanem egy-egy témakört úgy lefedni, hogy ha valaki rákeres, minél több kulcsszóvariánsra találja meg az oldalt. Gyakorlatilag egy-egy témában szakértővé kell válni a keresők szemében.

Azért tartom előnyösnek ezt a stratégiát, mert így pl. nem csak a lámpa, hanem az állólámpa, mennyezeti lámpa, lámpabolt Budapest, stb. kulcsszavakra is megtalálható lesz az oldal. Mivel 10 ember 10 -féle képen keres a weben, így szélesebb kört tudunk elérni.

A stratégia elengedhetetlen feltétele, és emiatt nehézsége is, hogy egy nagyon jól strukturált, és bő tartalommal rendelkező oldal esetén működik. Emiatt már az oldal megtervezése előtt fel kell mérni a szükséges kulcsszavakat, és komoly munkát kell fordítani a szövegek megírására is. Természetesen ahogy említettem is, a szövegek megírásában, azok felépítésében segítek.

Természetesen vannak keresettebb, és kevésbé használt kulcsszavak, ezek között kell mérlegelni, melyikre kell előrébb jönni a keresők listáin. Ezt a részt nevezzük kulcsszó kutatásnak. Ennek egy részét Önök elvégezték, tehát a bővítés a feladat. Ehhez szükségem lesz az eddig összegyűjtött szavakra.

Kulcsszókutatás

Kulcsszókutatás alkalmával határozzuk meg, milyen kulcsszavakra optimalizálva érhetjük el a legtöbb látogatót, és ezeken belül melyek azok, amik fontosabbak az ügyfélszerzés szempontjából. A kulcsszavak alapján építjük fel a honlap struktúráját, ami segíteni fogja a keresőkben való jó pozíció elnyerését, valamint a fizetett hirdetések költségének csökkentését.

Más oldalakkal lévő kapcsolat

Az oldalra, más oldalakról mutató linkek fontossága kettős. Egyrészt a másik honlapról is érkezhetnek látogatók, másrészt a keresők különböző súllyal ugyan, de szavazatnak veszik a külső linkeket, így hozva előrébb az oldalt különböző kulcsszavakra. A linkektől is rangot kap az oldal, amitől nő az értéke.

Ezeket a kapcsolatokat többféle képen lehet növelni.

        •    Különböző link gyűjteményekbe való regisztrációval (pl.: lap.hu, lapozz.hu, stb.)

          A konkurencia jelenlétének vizsgálatával (ahol megjelenik, oda bekerülni)

          Partnerkapcsolatok kiépítésével (kölcsönös megjelenés egymás oldalain)

Reklámok, kampányok

Az online kampányok páratlan előnye a mérhetőség. Mind a PPC, mind a banner, vagy egyéb fizetett hirdetés eredménye számszerűen kimutatható. Statisztika segítségével adható meg a megtérülés.

PPC hirdetésnél (kattintás alapú reklám, ami a keresőkben és meghatározott honlapokon is megjelenhet) ráadásul számít a Landing page elkészítése is, azaz nem minden reklám azonos oldalra viszi a látogatót. Egy jó érkeztető oldal a kattintási költséget is csökkenti, a hatékonyságot (konverziót) is növeli.




Kapcsolat